spining - rezervace
Nacházíte se: FITPEOPLE >

Akce

14. 11. 2013 - !! Kruhový trénink !!

Kruhový trénink s Renatou

Kruhový trénink je díky své pestrosti oblíbenou formou posilování kondičních i výkonnostních sportovců. Autorka vybrala vhodné posilovací cviky, prováděné s váhou vlastního těla i s jednoduchým náčiním ( FloWin, TRX, Bosu, jednoručky, overbolly, rotační talíř, trampolína..)

· Jeden kruhový trénink procvičí všechny svalové partie.

· Trénink se skládá ze 3-4 kol, každé kolo trvá 10-15 minut. Mezi koly jsou pauzy 2-3 minuty, v rámci jednoho kola žádné pauzy nejsou.

· Každé kolo se skládá cca z 12 cviků, každý cvik se provádí na jiném stanovišti.
· Na každém stanovišti sportovec stráví 30 sekund, poté se okamžitě přesouvá na stanoviště následující.
- Odpočinek nastává až po odcvičení jednoho či více kol (tedy jedné série cviků). Díky této vlastnosti je kruhový trénink nejvhodnější formou silového a kondičního cvičení.

Přejeme Všem zúčastněným příjemnou zábavu !! Není nad dobrý pocit z pořádně odvedeného tréninku! A s Renčou se toho nemusíte obávat ;)

...návrat zpět

Extrifit
edited by n.e.s.p.i. tisk stránky | mapa stránek