spining - rezervace
Nacházíte se: FITPEOPLE >

Akce

14. 01. 2014 - Co takhle kruhový trénink?

Proč jít na kruhový trénink

  • Umožňuje nárůst síly s malým počtem cviků
  • Posiluje srdce a kardiovaskulární systém
  • Ochraňuje před rychlým přechodem na těžké váhy, čímž předchází zranění
  • Rychlá a efektivní cesta, jak zlepšit sílu a kondici.


V čem spočívá kruhový trénink

Nepoužijeme jediný posilovací stroj, ale sportovní pomůcky, kterými jsou: TRX, bosu, overball, pružný gymnastický míč, podložku, švihadlo, alpinningový pás, rotoped, apod.

Střídáním několika stanoviští se zaměřujeme na cvičení břicho-záda, horní-dolní končetiny. Počet stanovišť je různý. Obvykle mezi 6 až 12-ti.

Především je hlavní to, že pracujeme s vlastním tělem, zátěží je nám váha vlastního těla.

Výhodou je, že kruhový trénink je vhodný pro začátečníky, tak pro pokročilé.


Experimentujte!!

Pokud se rozhodnete jít na hodinu kruhového tréninku, prosíme Vás o vytvoření rezervace míst kvůli velkému obsazení.



...návrat zpět

Extrifit
edited by n.e.s.p.i. tisk stránky | mapa stránek