spining - rezervace
Nacházíte se: FITPEOPLE >

Akce

30. 05. 2014 - Pětkrát pro svalový růst


5 nejdůležitějších věcí pro růst


Trénink:

Pokud chcete nabrat svalovou hmotu zapomeňte na scotovku, kladky a podobné parády. Základ tréninku musí tvořit základní cviky dřepy, tahy, shyby, be bez-nazvu.pngnch pressy, tlaky, přemístění atd. Těžké váhy v rozmezí 6 - 8 opakování a procvičit partii alespoň 2 x za 7-8 dní , nebo klidně zařadit silový trénink Korte. To je cesta k nárůstu svalové hmoty.

Strava:

Myslíte si, že vyrostete po jogurtu s rohlíkem? Ani omylem! Představte si, že Vaše tělo je auto se silným motorem, které si žádá kvalitní palivo a hlavně dostatek paliva. Zásobujte svaly kvalitními bílkovinami, sacharidy a zdravými tuky. Jedině tak má z čeho svalová hmota růst a věřte mi, že strava ošidit nejde.

Regenerace:

Dvě základní věci (trénink, strava) máme za sebou a nyní jste krůček od vysněné proměny. Když chcete po tělu maximální výkony a maximální růst dopřejte mu i regeneraci. Základní regenerace je spánek, který nesmíte vynechávat. Nadstandartními službami pro tělo je masáž, sauna, pára, aktivní regenerace v podobě plavání, kola a 1.pngtd. Nepodceňujte regeneraci, protože jednou Vám to tělo vrátí.

Doplňky stravy:

Nejdůležitější 3 body jsou popsané výše. Doplňky stravy jsou už nadstavba. Většina lidí nedokáže tyto základní věci a myslí si, že to doženou suplementy - ne nedoženou. Kvalitní stravu, trénink a regeneraci nedokáží nahradit žádné zázračné pilulky a to dokonce ani anabolika, o kterých zde psát nebudu. Jestliže máte splněné tyto 3 věci a dostatek financí hurá do výběru suplementů, které Vás zase o kousek přiblíží k cíli. Doporučil bych syrovátkový protein, gainer, aminokyseliny a vitamíny.

Pozitivní myšlení:

Věřte tomu co děláte, myslete pozitivně, nenechte si do ničeho mluvit od ostatních, dělejte vše důsledně.


autorem: Lukáš Topinka-osobní trenér

...návrat zpět

Extrifit
edited by n.e.s.p.i. tisk stránky | mapa stránek